خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده9177375800

چگونه پکیج دیواری خود را رسوب زدایی کنیم؟

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

اما در صورت رسوب گرفتن مبدل به صورت زیر رسوب زدایی پکیج گرمایشی را انجام میدهیم.
ساده ترین و قدیمی ترین روش این است که در ابتدا آب موجود در داخل لوله های پکیج را خالی کنید برای این کار ابتدا فلکه ورودی پکیج را ببندید و شیر پرکن پکیج را باز می گذاریم و همچنین یکی از شیرهای آب گرم مصرفی را باز می گذاریم تا آب تخلیه شود و فشار پکیج به صفر برسد.( عقربه فشار بار پکیج روی صفر قرار می گیرد)..
سپس قاب پکیج را باز کرده و همه سنسورها روی مبدل حرارتی اصلی و ثانویه را جدا می کنیم و خود مبدل های حرارتی را باز کرده و بیرون می آوریم.
 
برای انجام عمل رسوب زدایی و اسید شویی پکیج از ماده ای بنام دیسکلر استفاده می شود که استشمام و تماس مستقیم بدن یا لباس با این ماده سمی باعث سوختگی می شود…
به همین علت اگر تخصص و تجربه کافی برای انجام عمل این کار را ندارید بهترین راه این است که این کار را به متخصص بسپارید.
نکته : استفاده از اسید برای رسوب زدایی املاح آهکی نیاز به شناخت ترکیبات تشکیل دهنده رسوب دارد، لذا بدون دانش شناخت نوع املاح موجود در آب یا رسوب استفاده از اسید جهت شستشو مجاز نیست.
هر تعمیرکار پکیج و فرد حرفه ای و متخصصی باید مجهز به دستگاه رسوب زدایی پاورفلو باشد.برای سهولت و کم خطر بودن فرآیند رسوب زدایی پکیج از دستگاه های که مخصوص جرمگیری و شستشوی انواع مبدل ابگرمکن و پکیج دیواری است استفاده کنید.حمل این دستگاه ها آسان است….
و مجهز به موتور پمپ القایی بدون شفت مخصوص اسید میباشد که در ضمن دارای فیلتر می باشند که گازهای اسیدی را تصفیه می کنند.
گروه تاسیساتی شیراز تجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات ، سرویس دهی، تعویض و یا تعمیر قطعات انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور و آبگرمکن در انواع برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب آماده خدمت رسانی به تمامی مراجعین عزیز می باشد
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی شیراز تجهیز می باشد.
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعداز ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

  • خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی