خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده9177375800

پکیج دیواری یا زمینی

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ


 لازم به ذکر است تمامی پکیج های تولید شده در شرکت بوتان دیواری بوده و این شرکت پکیج زمینی تولید نمی کند. با این وجود برای اطلاع مشتریان گرامی، توضیحاتی در رابطه با تفاوت پکیج دیواری و زمینی خدمتتان ارائه خواهیم داد.
توضیح:
تفاوت پکیج های زمینی با مدل های دیواری در ظرفیت حرارتی بالاتر این دستگاه هاست. معمولا در محل هایی که نیاز به ظرفیت حرارتی بالاست، از مدل های زمینی به جای دیواری استفاده می شود. همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، پکیج دیواری 36000 بوتان تا متراژ 350 متر مربع را ساپورت می کند. برای متراژهای بیش از این می بایست به سراغ مدل های زمینی رفت.
تفاوت دیگر پکیج دیواری با مدل زمینی در مخزن ذخیره آب گرم مصرفی آن هاست. پکیج های دیواری معمولا مخزن ذخیره آب گرم مصرفی ندارند و آب را به صورت لحظه ای گرم می کنند ولی پکیج زمینی معمولا دارای مخزنی جهت نگهداری آب گرم مصرفی است که آب گرم را داخل آن جهت استفاده های آتی نگهداری می نماید.
پس در صورتی که به آب گرم مصرفی بسیار زیادی احتیاج داشته باشیم یا متراژ منزلمان بیش از حدود 350 متر باشد به سراغ خرید پکیج زمینی می رویم. گفتنی است با توجه به اینکه معمولا ظرفیت حرارتی پکیج های زمینی بالاتر است، قیمت پکیج زمینی نیز نسبت به قیمت پکیج دیواری بیشتر می باشد.
جهت کسب اطلاعات بشتر می توانید به سایت شیراز تجهیز مراجعه نمایید.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴

  • خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی